Sophie
“Da jeg skulle flytte fra Ebeltoft til København, var jeg ret nervøs. Jeg havde aldrig boet alene før, så det var et stort skridt for mig. BPA Support har hjulpet og støttet mig undervejs, både med kommunen og hjælpere. Jeg har nu samarbejdet med BPA Support i 10 år, har et fantastisk hjælper team og kan varmt anbefale BPA Support – der er altid styr på tingene!” Sophie, arbejdsleder med BPA

SERVICELOVEN OG HJÆLPEORDNINGER

Vi samarbejder med kommuner i hele landet om administration af forskellige typer hjælpeordninger. Vi sætter en stor ære i at være en tryg og pålidelig leverandør af ydelser i henhold til serviceloven. Tryghed skabes i høj grad ved tæt dialog med borgere og sagsbehandlere i kommuner og regioner.

Hos BPA Support går vi op i kvalitetssikring og gennemsigtighed, og vi bestræber os altid på at være konkurrencedygtige. Vi leverer og prissætter ydelser via konkrete tilbud, budgetter og takstblade fra kommune eller region.

VORES SERVICEORDNINGER OMFATTER BL.A. ADMINISTRATION AF:

Borgerstyret personlig assistance (BPA)

  • Serviceloven § 95 og § 96

Afløsning i hjemmet

  • Serviceloven § 84

Ledsageordninger

  • Serviceloven § 45, Unge mellem 16 – 18 år
  • Serviceloven § 97, Voksne mellem 18 – 67 år

Aflastningsordninger

  • Serviceloven § 52, Støtte/kontaktperson til børn og unge
  • Serviceloven § 85, Støtte/kontaktperson til voksne

Gruppe med rullestolsbruger på bjerg

EN UFORPLIGTENDE SAMTALE

Hvis du er interesseret i en uforpligtende samtale om udfordringer, løsninger og et evt. samarbejde, er du altid velkommen til at kontakte os.

Med os ved roret får du en stærk samarbejdspartner for alle parter – regioner, kommuner, borgere, hjælpere og pårørende. Kontakt os her

Vigtig information fra BPA Support

Mange har set den seneste udsendelse af Operation X, hvor der blev sat fokus på alvorlige forhold i et BPA-firma med et navn, der minder om vores.

Vi vil gerne gøre det helt klart:
BPA Support har ingen forbindelse til det firma, der omtales i programmet.
Vi driver vores virksomhed på et fundament af integritet, gennemsigtighed og respekt – både over for borgere, hjælpere og samarbejdskommuner.

Vi tager klart afstand fra enhver form for misbrug af den tillid, som borgere og myndigheder viser vores branche.
Den slags sager skader ikke bare de involverede – de skader hele området og de mange, der hver dag arbejder seriøst for at skabe trygge og stabile BPA-ordninger.

Hos BPA Support arbejder vi for, at borgerne oplever reel frihed og kvalitet i deres hjælperordning – og at hjælperne har trygge, ansvarlige vilkår.
Det skylder vi både borgerne, hjælperne og hele BPA-området.

– Teamet bag BPA Support