INTRANET
Vi har gjort os umage og udviklet et helt unikt BPA-intranet, skræddersyet til dig, der enten er arbejdsleder eller hjælper. Vores mål har været klart fra begyndelsen: at skabe et system, der er mere overskueligt, effektivt og trygt.
Med det nye intranet samler vi alle de vigtigste funktioner ét sted – lige fra bevillingsdokumenter og vagtplaner til kommunikationen mellem dig og dit team. Det er bygget op med fokus på brugervenlighed, så det kræver minimalt med klik og besvær at finde det, du har brug for. Du kan nemt udrulle din vagtplan, udbyde dine vagter og finde nye vikarer.
Uanset om du er ny eller erfaren i rollen som arbejdsleder eller hjælper, vil du opleve, at intranettet er intuitivt og tilpasset de behov, vi ved findes i en BPA-ordning. Du kan nemt og hurtigt få overblik over vigtige oplysninger, og du kan til enhver tid komme i kontakt med os på kontoret – eller med hinanden – via den indbyggede beskedfunktion.
Vi glæder os til, at du tager det nye intranet i brug. Det er tilgængeligt på både computer, tablet og telefon, så du altid har adgang – uanset hvor du befinder dig.